دکتر اعصاب و روان شیراز
نوشته شده توسط : حامد نظرزاده

دکتر متخصص اعصاب و روان و روانپزشک در شیراز، پزشک متخصص در زمینه بیماری های روحی و روانی است. و به این دلیل که 7 سال دوره پزشکی را نیز می گذارنند، می تواننده برای بیماران دارو تجویز کنند. روان پزشکان جزو محدود از متخصصان حیطه ی روان شناسی هستند که اجازه تجویز دارو دارند. و به جز بخش روحی، بخش فیزیکی بیمار را نیز چک می کنند.

متخصص اعصاب و روان خوب شیراز

بهترین متخصص اعصاب و روان شیراز

برای شناخت بهترین متخصص اعصاب و روان در شیراز باید در ابتدا بدانید چرا در زندگی نیاز دارید به آن ها مراجعه کنید. همه ی ما در زندگی با مشکلات و سختی های زیادی مواجه می شویم و  در بسیاری از موارد به تنهایی نمی توانیم با آن ها مقابله کنیم. از این رو نیاز است گاها به یک مشاور روان شناسی مراجعه کنیم تا به بهترین شکل و حالت ممکن بتوانیم از پس مشکلات برآییم.

دکتر اعصاب و روان خوب شیراز

بسیاری از مردم فکر می کنند روانپزشک ها همیشه برای بیماران خود دارو تجویز می کنند و این دارو ها وابستگی می آورد، از مراجعه به آن ها امتناع می کنند. اما باید بدانیم که یک دکتر اعصاب و روان خوب کسی است که از تجویز سریع دارو بپرهیزد و در ابتدا با استفاده از روش های درمانی دیگر به مراجعه کننده کمک کند. دکتر سید سادات سپهرتاج و همکارانشان از دکتر های اعصاب و روان و روانشاسان خوب شیراز هستند که با اطلاع و استفاده از بهترین و جدید ترین روش های درمانی به مراجعه کنندگان در روند درمان و حل مشکلات خود کمک فراوانی می کنند.

 

 

منبع : https://doctorsepehrtaj.com/%d8%af%da%a9%d8%aa%d8%b1-%d8%a7%d8%b9%d8%b5%d8%a7%d8%a8-%d9%88-%d8%b1%d9%88%d8%a7%d9%86-%d8%b4%db%8c%d8%b1%d8%a7%d8%b2/





:: بازدید از این مطلب : 158
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 تير 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: